T: 088 264 9611
E: sales@impress.bg

производство на реклама

Печат на етикети за окачване

Описание

Общата характеристика на тези етикети е, че те не се лепят върху продукта. Функционално могат да бъдат разделени в следните подгрупи:

  • етикети за дрехи (обувки, чанти, подаръци и др) – освен като носител на задължителната информация, тези етикети имат роля за представяне на имиджа на марката. Изработват се от картон (често от луксозен, каширан или ламиниран картон) и имат отвор за окачване. Обикновено етикетите са двойни, биговани. Използват се много екстри – голд печат, преге, различни видове лак. По-рядко етикетите се щанцоват в специална форма.
  • етикети с европерфорация за стелажи – използват се за малки, сравнително евтини продукти, които се поставят в прозрачни полиетиленови торбички, така че съдържанието да е добре видимо. Етикетът е правоъгълен, изработва се от рециклиран или опаковачен картон, сгъва се на две и се защипва с телбод за торбичката с продукта. Върху етикета е отпечатана необходимата информация за продукта и има европерфорация, за да може да бъде окачен на стелаж в търговските обекти.
  • допълнителни етикети – най-често това са етикети за цени или за специални промоции. Използват се от търговеца и затова се явяват временни и допълнителни етикети към постоянните етикети на продукта. Етикетът се изработва от картон и се щанцова в специална форма, така че да може да бъде лесно окачен и после свален от конкретен продукт – например бутилка.

Опции

  • щанцоване, биговане, пробиване на отвори;
  • топъл печат, сухо преге, релефен печат;
  • сeлективен или цялостен UV лак, ламинат;
  • специални и каширани картони, синтетични материали.

Галерия