088 264 9611    sales@impress.bg

производство на реклама

Брандиране на витрини

5 причини да брандираме витрина

За брандиране на витрини използваме изрязани надписи и знаци от цветно фолио или бяло фолио с предварително отпечатано изображение. Пълно или частично облепяне на витрини със самозалепващо фолио се използва най-често за магазини, офиси, заведения и салони. Има пет цели, заради които се поставят рекламни надписи, декоративни елементи и графични изображения върху витрини, прозорци и стъклени врати:

  • Фирмена витрина. Брандирането на витрината може да замести фирмената табела. Площта на витрината обикновено е напълно достатъчна, за да вмести фирмения знак, името и предмета на дейност, илюстриран с подходящо изображение.
  • Витрина билборд. Като рекламни пана може да ползват както собствени така и наети витрини и остъклени врати, най-често при входове на летища, търговски центрове и хотелски комплекси. Рекламират се продукти и услуги, които да привличат клиенти към отдалечени търговски обекти.
  • Ограничаване на видимостта. Използва се матово, полупрозрачно фолио, имитиращо гравирано стъкло. Витрините пропускат светлина, но губят своята прозрачност. Служи да се разделят вътрешните работни пространства (складове, работилници, кухни, офиси) от търговските площи, достъпни за външни посетители.
  • Фриз за витрина. Функцията на фриза е да маркира наличието на стъклена преграда, за да се предотвратят инциденти.
  • Временни рекламни надписи. Използват се за сезонни намаления, актуални промоции и допълнителна информация към потенциалните клиенти.

Всяка от тези възможности ще бъде разгледана отделно с конкретни примери. На практика почти винаги има комбиниране на няколко цели, като едната има водеща роля.

Брандирана Витрина на магазин

Фолиа за Витрини

Имаме бланки точно за Вас. Може да избирате различна спецификация или да добавяте разнообразни опции за Вашите бланки. В зависимост от Вашите предпочитания бланките може да бъдат по-представителни, по-икономични, по-експресни за изработка или уникални, по един впечатляващ начин.

  • Предлагаме по-плътни хартии от 80 до 120 г/кв.м; цветни хартии – кремави, пясъчни, слонова кост; хартии с висока белота, както гладки така и структурирани.
  • Цветен печат на малки количества бланки. Експресни срокове. Възможност за персонализация на бланките на всеки търговец, подобно на визитните картички.
  • Икономичен печат с фирмени цветове по Pantone, сребърен и златен бронз. Възможност за добавяне на фин растерен фон. Печат до ръба на бланката.

Обадете се на нашите експерти, за да ви помогнат в избора на премиум хартия и графичното оформление на Вашите фирмени бланки.

Цени за печат на Бланки

Отпечатваме брошури по цени на производител в собствена печатница чрез офсетов или дигитален печат. Цената се определя според спецификацията на бланките, която включва:

  • Формат: стандартът е А4, 210/297 мм.
  • Хартия: стандартът е офсетова хартия 80 г/кв.м. Може да се ползват луксозни, цветни, структурирани и по-плътни хартии.
  • Цветност: Бланките се отпечатват едностранно. Броят цветове обикновено е равен на цветовете в логото и се задават по Pantone скала. Най-често се отпечатват двуцветни бланки с 2 цвята на лицето, без печат на гърба, т.е. 2+0 цвята.
  • Количество: Чрез дигитален печат можем да отпечатаме единични бланки за конкретен повод. Офсетовият печат е по-икономичен за над 500 бройки.

Цени за бланки: A4, офсет 80 г/кв.м

Цените са в лева, без ДДС.
количество
цвят 100 200 300 500 1000 2000
1+0 34 39 51 73 95 135
2+0 60 70 80 110 140 180
4+0 85 95 110 150 180 220

Посочените в таблицата цени са валидни за конкретната спецификация. Ако желаете различни параметри за Вашите брошури или имате въпроси относно тяхната изработка – свържете се с нас и вземете оферта.

проект & изработка

Какво още предлагаме

Бланките са част от комплекта печатни материали на компанията за презентация и кореспонденция. Тези материали се проектират заедно, съобразно фирмената идентичност, която се задава още при избора на фирменото лого. Комплектът задължително съдържа бланка, плик, папка, визитка. Подновяване на бланките е задължително при промяна на адрес или откриване на нов обект, затова предлагаме на Вашето внимание и направа на фирмена Табела

работни календари

Папки

работни календари

Визитки

работни календари

Формуляри

работни календари

Табели