4 лесни и евтини идеи да спечелим клиентите с деца (и да опазим имуществото си)
Да посетиш ресторант, хотел, магазин, банка или държавна институция с дете е предизвикателство, с което всяка майка се е сблъсквала поне веднъж в живота си. Всеки бизнес, който по една или друга причина има чест контакт с клиенти с деца, също се е сблъсквал с нетърпеливи малчугани, търсещи внимание по всички възможни начини. В същото време, на децата не може да се гледа като на проблем. Те са още една група клиенти, чиито потребности трябва да бъдат задоволени, ако бизнесът иска да запази репутацията и доброто отношение на клиентите си.
Удовлетворяването на детските потребности може да бъде неподозирано лесно и евтино, а инвестицията ще се върне многократно. Това важи за всички бизнеси, които по една или друга причина имат досег с посетители с деца, и при които се налага изчакване – ресторанти, хотели, банки, други институции, магазини, салони за красота и т.н. Ето няколко лесни и евтини идеи как да спечелим децата и да се издигнем в очите на родителите им.
Рекламни материали за деца
Ако раздавате на клиентите си безплатни информационни и рекламни материали, защо не дадете такива и на децата им? На ден се печатат и раздават хиляди брошури, безплатни списания, дипляни, визитки, каталози, много от които свършват в кошчето веднага след като клиентът се скрие от погледа на раздавача. Плексигласови поставки за безплатни брошури, флаери и картички има във всяка банка, магазин, салон за красота. Много родители, пристигнали с наследниците си, вземат от всички видове, само за да ги сложат в ръцете на детето и да му отвлекат вниманието поне за няколко минути. А от това бизнесът не печели, а губи. Колкото и ниска да е единичната цена на флаерите, те не стигат до истинския си получател – родителя. Вместо това, биват намачквани от децата и изхвърляни в коша, а ползата, която носят за детето, също е нищожна.
Вместо това, заедно с всички рекламни материали за възрастни, могат да бъдат отпечатани и такива за деца. Например брандирани флаери с анимационни герои, хартиени фигурки за сгъване, книжки за оцветяване и др. Те не само могат да отвлекат вниманието на детето за поече време, но и е много вероятно то да поиска да си ги отнесе вкъщи. Положителният ефект е огромен – от една страна родителят ще благодари на компанията, че е осигурила нужното спокойствие за свършване на работата. От друга, печатният продукт може дълго време да напомня с добро за компанията. Служителите в офиса също ще са доволни, че са работили в тиха и спокойна среда.
Подложки за сервиране и рисуване
Ако посещението на банка, офис или държавна институция с деца е сравнителна рядкост, то посещението на ресторант с малчугани е често явление.
Подложките за сервиране, пригодени за деца, са вероятно най-евтиният и лесен начин да успокоим децата в първите 10 минути. Те ще са впечатлени, че има нещо специално за тях, и ще им отнеме поне няколко минути, за да го изследват. Кутия цветни моливи може да свърши чудеса.
Други идеи са салфетките с анимационни герои, шарени подложки за чаши и други ежедневни консумативи, които ще зарадват малките посетители.
Детски кът
Обособяването на детски кът може да звучи като сериозна инвестиция и неподходяща идея за много бизнеси, но детският кът може да бъде и доста скромен и в същото време ефективен. Масичка с ниски столчета, бланки за рисуване и оцветяване, моливи и пастели често са достатъчни за занимаването на 2-3 деца. Пъзелът и конструкторът са други идеи за сравнително тиха игра. Можете лесно да оградите детския кът с рекламни пана и банери от винил.
Телевизор
Поставянето на телевизор и няколко столчета до него в единия края на залата може да укроти почти всяко дете за няколко минути. За целта по него трябва да вървят детски филмчета, като звукът може и да липсва – повечето деца се впечатляват най-вече от картинките.