088 264 9611    sales@impress.bg

производство на реклама

Нашите 10 водещи съвета за създаване на рекламни флаери

флаер с размер А5, лицева страна на агнеция за недвижими имоти Палад
l

автор: Тончо Чобанов

управител на ИМПРЕС ООД от 1995 г.

24.01.2018 г.

Рекламните флаери са фантастичен начин за популяризиране на Вашия бизнес или на конкретно събитие в бърз, лесен и евтин завършен формат. Те са полезен маркетингов инструмент както за малкия, така и за големия бизнес, като се възползват от ниската себестойност и лесното разпространение.

При поръчка за печат на флаери Вие можете да изберете или малък тираж за дигитален печат, ако е необходимо да актуализирате редовно съдържанието или да поръчате големи обеми от флаери за офсетов печат, които лесно се съхраняват и са с много изгодна единична цена. Флаерът е удобен с това, че крайният потребител може лесно да го вземе и прегледа. Първото условие за успешна флаерна реклама е да успеете да привлечете вниманието на бъдещия клиент към Вашето съдържание. После трябва да го задържите с ключови послания и същевременно да му предоставите нужната информацията, за да разбере повече и накрая да го убедите да предприеме желаните от вас действия.

За да извлечете максимума от отпечатаните си листовки, ще Ви предложим 10 прости съвета, които да следвате, за да сте сигурни, че имате флаер, който популяризира успешно бизнеса Ви:

    1. Брандирайте флаера си – Уверете се, че ясно показвате фирмената си марка и имидж, така че да няма шанс да бъдете объркани с конкурент. Брандирането трябва да съответства на всички останали печатни материали като плакати, банери, брошури, каталози и визитни картички.
    2. Създайте фокус – Независимо дали става дума за отстъпка, нов продукт, конкретно събитие или специална услуга, разберете какво Ваше съобщение е ключът към умовете и портфейлите на клиентите. Направете това съобщение фокусна точка на Вашата листовка.
    3. Бъдете креативни, но ясни – Дизайнът на флаера трябва да бъде привлекателен и запомнящ се, но не натъпквайте съдържанието с малки подробности. Клиентите ще се отегчат или ще се объркат и ще спрат да четат. Когато проектирате листовката, помнете простото правило – “по-малко е повече”.
    4. Добавете въздействащо изображение – Подсилете заглавието с една страхотна фотография, за да сте сигурни че Вашия флаер “хваща око”. Инвестирайте във Вашия бизнес с професионална фотосесия за Вашите продукти. Това е инвестиция, която ще се изплати многократно и ще можете да използвате снимките за различни цели.
    5. Стремете се към изчистен дизайн – Лесно е да пренебрегнете това правило, в желанието си флаерът да изглежда “различен”, но не забравяйте крайната цел на листовката. Трябва да поднесете ключовата си информация в ясен, чист и разбираем формат с четлив шрифт както по размер, така и по цвят.
    6. Използвайте “Призив за действие” – След като сте успели да ангажирате с листовката си вниманието на потенциалните клиенти, Вие бихте искали да ги превърнете в реални клиенти. Използвайте призив за действие, като например отстъпка или краен срок, за да ги насърчите да се свържат с Вас. Това е чудесен начин да окажете допълнително влияние чрез флаера си.
    7. Изберете висококачествен печат – Сега вашият флаер съдържа ясно съобщение и има страхотен дизайн, трябва да сте сигурни, че качеството на печат ще бъде достатъчно добро, за имиджа на Вашия бизнес. Изборът на решение за печат с ниско качество ще Ви направи да изглеждате небрежни и непрофесионални. В ИМПРЕС ООД разбираме индивидуалните нужди на клиентите си и предоставяме най-добрите резултати, независимо дали става дума за дигитален или офсетов печат на флаери.
    8. Проверете своя флаер – Изключително важно е представената информация да бъде фактологически вярна. Внимателно направете проверка на правописа на вашия флаер, преди да го одобрите за печат. Задължително проверете дали информацията за контакти присъства и дали е актуална.
    9. Изберете правилното количество – Винаги е по-добре да поръчате повече, отколкото после да правите допечатка. Икономиите от мащаба показват, че печатането на двойно количество не струва двойно повече от цената. Затова разберете от колко флаери имате нужда и след това добавете 20%, за да се подсигурите.
    10. Накрая … Направете нов прочит на Вашият флаер от гледна точка на Вашата целева аудитория. Бихте ли се доверили на компанията? Изглежда ли професионално? Информацията ясна ли е? Ако всички отговори са да, тогава може да сте сигурни, че флаерите са готови за печат!

Може да харесате още…

Английските интервюта

Английските интервюта

Излезе от печат "Английските интервюта" - първата книга на Галин Люцканов. В книгата са събрани разговори, които...

0 Comments

Submit a Comment

Вашият имейл адрес няма да бъде публикуван. Задължителните полета са отбелязани с *