//GDRP //fontawesome.com/icons?d=gallery
Select Page

Блог

4 лесни и евтини идеи да спечелим клиентите с деца (и да опазим имуществото си)

Всеки бизнес, който по една или друга причина има чест контакт с клиенти с деца, посреща нетърпеливи малчугани, търсещи внимание по всички възможни начини. На децата не може да се гледа като на проблем. Те са още една група клиенти, чиито потребности трябва да бъдат задоволени, ако бизнесът иска да запази репутацията и доброто отношение на клиентите си.

read more

Как да използваме снимки безопасно

Илюстрациите са задължителна част от всеки материал – независимо дали е вестник, списание, статия в електронно издание, брошура или реклама. Липсата им може да причини големи загуби или пропуснати ползи. Същото се отнася и за неправилното и неправомерното им използване.

read more

По-малко е повече – как да рекламираме идеите си ефикасно

Ефикасността е комплексен феномен, който разглежда връзката между крайното и изходното положение и вложените ресурси. Следователно ефикасността е деликатен баланс между постигането на оптимални резултати с минимални инвестиции. Или казано с други думи, по-малко е повече. Това правило със сигурност важи при рекламата и все повече и повече агенции го взимат предвид при изработка на рекламни материали.

read more

Анди Уорхол, Ситопечат и Поп Арт

Развитието на рекламата, новите медии и поп-арт културата, зародила се през 60-те години, се възползват максимално от възможностите на ситопечата. За това, разбира се, допринася достъпността на нужните материали и възможността за евтин печат в малки тиражи. Но връщайки лентата назад е важно да се спрем на едно име, което издига метода в истински култ, подкрепян от цели поколения дизайнери, рекламисти, художници, артисти и любители.

read more

Що е то ситопечат

Ситопечатът е една от най-древните и в същото време най-универсалните технологии за печат в света. Първите познати на човечеството методи за трансфер на изображения, свързвани с принципа на ситопечата датират още от Древен Китай. През вековете тази майсторска техника претърпява различни промени и усъвършенстване, което продължава и до днес.

read more

Коледните картички – начин да си задържим клиентите

Доказан факт е, че задържането на съществуващ клиент е далеч по-евтино от придобиването на нов такъв. Разликата е между 3 и 30 пъти, в зависимост от конкретния бизнес. Изпращането на поздравителни картички е един от ефективните начини за възстановяване или затопляне на връзките със съществуващите клиенти, а Коледните и Новогодишните празници са чудесен повод да демонстрирате внимание.

read more

Какво да подарим на бизнес партньорите

Коледните и новогодишните празници наближават. А с тях започва и мислeнето какво точно да подарим на близки и познати. Чуденето става двойно, ако сме решили да изненадаме и бизнес партньорите си за предстоящите празници. Хем да ги зарадваме, хем да уцелим вкуса им, а по възможност и да се вместим и в определен бюджет…

read more

История на химикала

Подаряват го при подписване на важни договори – независимо дали са политически или документи, свързани с бизнес. Може да бъде прекрасен дар и за малки, и за големи. И независимо, че компютърът и телефонът понякога му отнемат правото да записва, химикалът никога няма да остане в историята.

read more

Pin It on Pinterest

Инструкции

Файлов формат
Приемаме следните файлове фромати: CDR, AI, TIF, JPG, PDF, PS, EPS и PSD.
Цветове
Файловете трябва да бъдат в CMYK и/или Pantone. Ако ни изпратите файлове в други цветни стандарти като RGB и Lab, ние ще ги конвертираме в CMYK. Конвертирането от един стандарт в друг може да промени цветовете. Черните текстове трябва да са само в BLACK.
Размери и полета
Размерите на файла трябва да отговарят на предвидения в заявката физически размер на готовото изделие, увеличени с по 2 мм на всяка страна, които са технологично необходими за обрязване. За най-добър резултат предвидете по 5 мм между важното съдържание и края на изделието.
Резолюция
За да се получи добър резултат, резолюцията на снимките трябва да бъде най-малко 300 dpi (точки на инч) за финалния размер на изображението. Не опитвайте да увеличавате (интерполирате) изображения с ниска резолюция във вашия софтуер – това може да доведе до лоши резултати.
Шрифтове
Конвертирайте шрифтовете в криви преди да изпратите Вашите файлове. Черните текстове трябва да са само в BLACK. Не трябва да присъстват в останалите канали.

Изисквания към файловете с готов проект

Файлов формат

Приемаме следните файлове фромати: CDR, AI, TIF, JPG, PDF, PS, EPS и PSD.

ЦВЕТОВЕ

Файловете трябва да бъдат в CMYK и/или Pantone. Ако ни изпратите файлове в други цветни стандарти като RGB и Lab, ние ще ги конвертираме в CMYK. Конвертирането от един стандарт в друг може да промени цветовете. Черните текстове трябва да са само в BLACK.

Размери и полета

Размерите на файла трябва да отговарят на предвидения в заявката физически размер на готовото изделие, увеличени с по 2 мм на всяка страна, които са технологично необходими за обрязване. За най-добър резултат предвидете по 5 мм между важното съдържание и края на изделието.

резолюция

За да се получи добър резултат, резолюцията на снимките трябва да бъде най-малко 300 dpi (точки на инч) за финалния размер на изображението. Не опитвайте да увеличавате (интерполирате) изображения с ниска резолюция във вашия софтуер – това може да доведе до лоши резултати.

шрифтове

Конвертирайте шрифтовете в криви преди да изпратите Вашите файлове. Черните текстове трябва да са само в BLACK. Не трябва да присъстват в останалите канали.

Outdoor Services

Walls

Quisque velit nisi, pretium ut lacinia in, elementum id enim. Vestibulum ante ipsum primis in faucibus orci luctus et ultrices posuere cubilia Curae; Donec velit neque, auctor sit amet aliquam vel, ullamcorper sit amet ligula. Donec sollicitudin molestie malesuada. Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit. Curabitur arcu

Decks

Quisque velit nisi, pretium ut lacinia in, elementum id enim. Vestibulum ante ipsum primis in faucibus orci luctus et ultrices posuere cubilia Curae; Donec velit neque, auctor sit amet aliquam vel, ullamcorper sit amet ligula. Donec sollicitudin molestie malesuada. Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit. Curabitur arcu

Fences

Quisque velit nisi, pretium ut lacinia in, elementum id enim. Vestibulum ante ipsum primis in faucibus orci luctus et ultrices posuere cubilia Curae; Donec velit neque, auctor sit amet aliquam vel, ullamcorper sit amet ligula. Donec sollicitudin molestie malesuada. Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit. Curabitur arcu

Waterproofing

Quisque velit nisi, pretium ut lacinia in, elementum id enim. Vestibulum ante ipsum primis in faucibus orci luctus et ultrices posuere cubilia Curae; Donec velit neque, auctor sit amet aliquam vel, ullamcorper sit amet ligula. Donec sollicitudin molestie malesuada. Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit. Curabitur arcu

pressure Washing

Quisque velit nisi, pretium ut lacinia in, elementum id enim. Vestibulum ante ipsum primis in faucibus orci luctus et ultrices posuere cubilia Curae; Donec velit neque, auctor sit amet aliquam vel, ullamcorper sit amet ligula. Donec sollicitudin molestie malesuada. Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit. Curabitur arcu


Телефон: 052 375 340
Email: sales@impress.bg
Адрес: гр. Варна, ул. Уилям Фруд №1
Раб. време: 8:30 – 17:00, Пон. – Петък

Адрес:

гр. Варна 9003, ул. "Уилям Фруд" №1
Институт по хидро и аеродинамика - ИХА, ет.1

Телефони:

тел./факс: (052) 375 340

e-mail:

sales@impress.bg

Работно време:

8:30 - 17:00, понеделник - петък


Упътване

Калкулация
Попълнете всички полета с избрани от Вас характеристики на продукта. Цената се преизчислява автоматично, след всяка промяна на стойност. Затова няма отделно бутон за калкулация.
Въпроси
Ако искате да попитате за стойности извън диапазона на някое поле или желаете допълнителни опции или имате други въпроси относно продукта и условията за поръчка, моля попълнете поле "Въпроси".
Заявка
Изпращането на запитване не стартира изпълнение на заявка. Ние ще се свържем с Вас, за да направим необходимите уточнения. За поръчка трябва да потвърдите изпратена от нас оферта и визуализация на проект.
Лични данни
За да осъществим обратна връзка, моля попълнете полетата с Вашето име и електронна поща. Информацията за личните Ви данни се съхранява само временно за периода на уточняване на поръчката.
Прикачени файлове
Моля изпратете ни файлове със снимки, чертежи, лога и друга информация, които имат отношение към Вашето запитване. Това ще ни помогне по-бързо да разберем, от какво имате нужда.

Печатни материали

Външна реклама

транспаранти

табели

брандиране

Рекламни сувенири

бележници

хмикалки

запалки