//GDRP //fontawesome.com/icons?d=gallery //google-site-verification
Select Page

12-те роли на плаката

Плакатът представя предстоящи събития, рекламира стоки и услуги, информира и образова. Плакатът е незаменим помощник на всички ивент и маркетинг мениджъри, тийм лидери и организатори. Плакатите имат силата да конвертират минувачите в купувачи. Плакатите са изключително гъвкав маркетингов инструмент, затова помислете добре преди да изберете техния размер, количество, местоположение и дизайн.

Плакатът иска да бъде център на вниманието и затова трябва да отделите време и внимание на неговия дизайн:

  • Да има проста и ясна структура на информацията, подредена в логична и функционална последователност;
  • За събитието – трябва да се каже: какво, кога и къде е то, колко струва посещението, кой е организатора и как да осъществите контакт;
  • Да има доминиращ елемент като заглавие или изображение, които ще уловят погледа на минувача;
  • Най-важното послание трябва да бъде кратко и ясно, акцентирано с размер, цвят или специален дизайнерски трик;
  • Да има смели, интензивни цветове и достатъчно голям шрифт, така че да може да се види и прочете от разстояние 10 пъти по-голямо от ширината на плаката.

Плакатът се съчетава добре с онлайн форми за реклама. Използва се неговата способност да привлече избирателно човекът, който би откликнал на посланието, но не би търсил активно информация в интернет за събитие, за което не знае. Улеснете Вашите бъдещи клиенти, посетители, зрители или участници като добавите QR код на плаката за директна връзка със страницата на събитието.

Плакатът има артистична душа и може да изпълнява различни роли:

Новинар

Това е най-типична за плаката роля – да ни поднася новини – кога, къде какво събитие предстои и как можем да вземем участие в него.

Звезда

Това е любимата роля на плаката. Името и снимката на популярен изпълнител, няма как да останат незабелязани. Плакатът ще свърже феновете, звездата и събитието. Плакатите са много удачни за привличане на клиенти в заведения, където и когато гостуват известни изпълнители.

плакат за гостуваща звезда в hotel International

Промоутър

Още една типична роля за плаката. Храни, напитки, козметика, мода, техника или услуги могат да бъдат ефектно презентирани на мястото, където се продават, с цел увеличаване на продажбите.
постер за презентиране на продукт

Купувач

Да купите нещо от хора, които към момента не продават това нещо, не е лесна задача. Няма как да стигнете до продавачите, защото те никъде не са обявили оферти за продажба и вие не можете да се обърнете лично към тях. В тези случаи купувачът трябва да вземе инициативата да рекламира, обаче ще рекламира на хора, които не търсят активно сделка. Тогава на помощ идва плаката. Вашата оферта за покупка ще бъде видима 24 часа, 7 дни в седмицата на много на брой възлови места, така че да бъде забелязана от всички потенциални продавачи. Който прояви желание или дори колебание за сделка ще може да се свърже с вас.
плакат за закупуване на земя

Академик

Академичната общност има разнообразни, но и много профилирани интереси. Затова се разчита много на плакатите, поставени на правилното място, за да информират навреме желаещите да посетят и участват в научни конференции, форуми, симпозиуми, беседи и срещи.

плакат за научен форум, ВСУ

Състезател

На плакатите се разчита много при организиране на състезания, турнири или конкурси. Дали се търси публика или участници, плакатът е носителят на информация, от която всички заинтересовани ще се запознаят с мястото, с времето, с регламента и условията на състезанието. Внимателно трябва да подберете местоположението на плакатите, за да стигне информацията до целевата аудитория.

Викач

В ресторантьорския бизнес “викач” се нарича, работещ за ресторанта човек, който заговаря минаващи покрай заведението потенциални клиенти и ги кани да влязат. Същата роля, но по-дискретно и без хонорар може да изпълни плаката. Минувачите ще видят Вашите предложения и ако те отговарят на моментните им желания, могат да се изкушат и да станат Ваши клиенти.

Будител

Плакатът може да изпълнява и благородната роля на просветител, всичко зависи от информацията, която ще поднесете и правилното местоположение на плакатите, за да достигнат до целевата аудитория. На този тип плакати може да поставите логото на Вашата организация като спонсор, което ще повиши имиджа Ви пред съответната общност.

Агитатор

Няма да бъде завършен обзора на плакатите, ако не споменем за тяхната прословута роля в предизборните кампании. Няма значение дали ще го наричаме политически маркетинг или агитпроп (соц.термин за агитация и пропаганда), задачата на плаката е да Ви запознае с кандидата и да Ви убеди да гласувате за него. Плакатите могат по един оригинален начин да ангажират за различни социални кампании – безопасно шофиране, опазване на природата, доброволно кръводаряване и много други.
предизборен плакат

Плакатът е достатъчно адаптивен и функционален, за да изпълнява и неодушевени роли:

Програма

За фестивали и големи събития с много прояви. Плакатът ще информира участниците и гостите по дни и по часове, какво предстои и къде ще се проведе.

Оферта

Плакатът е подходящ начин да предложите на вниманието на посетителите във Вашия търговски обект конкретен продукт със спецификация и промоционална цена.

Покана

Плакатът може да бъде публична покана за конкретен повод, поставен в клуб или офис, обхвата на поканата ще бъде ограничен до членовете и колегите.

Можем да изброим още много поводи, където се използват плакатите: за набиране на кандидати за курсове, за фенове, за изложения, като нагледни материали при обучения, за благотоворителни кампании, за декорация или като експонати на плакатно изкуство.

Заключение
Плакатът е рекламно информационно средство с широк периметър на действие и огромен потенциал. Но за да бъде ефективен, дизайнът на плаката трябва да бъде фино настроен на честота на целевата аудитория. По този начин силно увеличаваме шансовете плаката да бъде забелязан и да предизвика желаните от Вас действия.
Обърнете се към специалисти, за да Ви помогнат при направата на графичният дизайн на Вашите плакати.

Всички плакати, използвани като илюстрация в тази статия, са отпечатни в печатница ИМПРЕС.
Разгледайте нашата страница плакати – тук има подробна информация за технологиите за печат на плакати и постери, представени са класическите размери: Berliner, Super Royal, Pliego, препоръчителни хартии за плакати, снап рамки за постери, ще намерите още идеи за плакати и цени за тяхната изработка.

Инструкции

Файлов формат
Приемаме следните файлове фромати: CDR, AI, TIF, JPG, PDF, PS, EPS и PSD.
Цветове
Файловете трябва да бъдат в CMYK и/или Pantone. Ако ни изпратите файлове в други цветни стандарти като RGB и Lab, ние ще ги конвертираме в CMYK. Конвертирането от един стандарт в друг може да промени цветовете. Черните текстове трябва да са само в BLACK.
Размери и полета
Размерите на файла трябва да отговарят на предвидения в заявката физически размер на готовото изделие, увеличени с по 2 мм на всяка страна, които са технологично необходими за обрязване. За най-добър резултат предвидете по 5 мм между важното съдържание и края на изделието.
Резолюция
За да се получи добър резултат, резолюцията на снимките трябва да бъде най-малко 300 dpi (точки на инч) за финалния размер на изображението. Не опитвайте да увеличавате (интерполирате) изображения с ниска резолюция във вашия софтуер – това може да доведе до лоши резултати.
Шрифтове
Конвертирайте шрифтовете в криви преди да изпратите Вашите файлове. Черните текстове трябва да са само в BLACK. Не трябва да присъстват в останалите канали.

Изисквания към файловете с готов проект

Файлов формат

Приемаме следните файлове фромати: CDR, AI, TIF, JPG, PDF, PS, EPS и PSD.

ЦВЕТОВЕ

Файловете трябва да бъдат в CMYK и/или Pantone. Ако ни изпратите файлове в други цветни стандарти като RGB и Lab, ние ще ги конвертираме в CMYK. Конвертирането от един стандарт в друг може да промени цветовете. Черните текстове трябва да са само в BLACK.

Размери и полета

Размерите на файла трябва да отговарят на предвидения в заявката физически размер на готовото изделие, увеличени с по 2 мм на всяка страна, които са технологично необходими за обрязване. За най-добър резултат предвидете по 5 мм между важното съдържание и края на изделието.

резолюция

За да се получи добър резултат, резолюцията на снимките трябва да бъде най-малко 300 dpi (точки на инч) за финалния размер на изображението. Не опитвайте да увеличавате (интерполирате) изображения с ниска резолюция във вашия софтуер – това може да доведе до лоши резултати.

шрифтове

Конвертирайте шрифтовете в криви преди да изпратите Вашите файлове. Черните текстове трябва да са само в BLACK. Не трябва да присъстват в останалите канали.

Outdoor Services

Walls

Quisque velit nisi, pretium ut lacinia in, elementum id enim. Vestibulum ante ipsum primis in faucibus orci luctus et ultrices posuere cubilia Curae; Donec velit neque, auctor sit amet aliquam vel, ullamcorper sit amet ligula. Donec sollicitudin molestie malesuada. Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit. Curabitur arcu

Decks

Quisque velit nisi, pretium ut lacinia in, elementum id enim. Vestibulum ante ipsum primis in faucibus orci luctus et ultrices posuere cubilia Curae; Donec velit neque, auctor sit amet aliquam vel, ullamcorper sit amet ligula. Donec sollicitudin molestie malesuada. Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit. Curabitur arcu

Fences

Quisque velit nisi, pretium ut lacinia in, elementum id enim. Vestibulum ante ipsum primis in faucibus orci luctus et ultrices posuere cubilia Curae; Donec velit neque, auctor sit amet aliquam vel, ullamcorper sit amet ligula. Donec sollicitudin molestie malesuada. Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit. Curabitur arcu

Waterproofing

Quisque velit nisi, pretium ut lacinia in, elementum id enim. Vestibulum ante ipsum primis in faucibus orci luctus et ultrices posuere cubilia Curae; Donec velit neque, auctor sit amet aliquam vel, ullamcorper sit amet ligula. Donec sollicitudin molestie malesuada. Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit. Curabitur arcu

pressure Washing

Quisque velit nisi, pretium ut lacinia in, elementum id enim. Vestibulum ante ipsum primis in faucibus orci luctus et ultrices posuere cubilia Curae; Donec velit neque, auctor sit amet aliquam vel, ullamcorper sit amet ligula. Donec sollicitudin molestie malesuada. Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit. Curabitur arcu


Телефон: 052 375 340
Email: sales@impress.bg
Адрес: гр. Варна, ул. Уилям Фруд №1
Раб. време: 8:30 – 17:00, Пон. – Петък

Адрес:

гр. Варна 9003, ул. "Уилям Фруд" №1
Институт по хидро и аеродинамика - ИХА, ет.1

Телефони:

тел./факс: (052) 375 340

e-mail:

sales@impress.bg

Работно време:

8:30 - 17:00, понеделник - петък


Упътване

Калкулация
Попълнете всички полета с избрани от Вас характеристики на продукта. Цената се преизчислява автоматично, след всяка промяна на стойност. Затова няма отделно бутон за калкулация.
Въпроси
Ако искате да попитате за стойности извън диапазона на някое поле или желаете допълнителни опции или имате други въпроси относно продукта и условията за поръчка, моля попълнете поле "Въпроси".
Заявка
Изпращането на запитване не стартира изпълнение на заявка. Ние ще се свържем с Вас, за да направим необходимите уточнения. За поръчка трябва да потвърдите изпратена от нас оферта и визуализация на проект.
Лични данни
За да осъществим обратна връзка, моля попълнете полетата с Вашето име и електронна поща. Информацията за личните Ви данни се съхранява само временно за периода на уточняване на поръчката.
Прикачени файлове
Моля изпратете ни файлове със снимки, чертежи, лога и друга информация, които имат отношение към Вашето запитване. Това ще ни помогне по-бързо да разберем, от какво имате нужда.

Печатни материали

Външна реклама

транспаранти

табели

брандиране

Рекламни сувенири

бележници

хмикалки

запалки