//GDRP //fontawesome.com/icons?d=gallery
Select Page

Нашите 10 водещи съвета за създаване на рекламни флаери

рекламни флаери

Рекламните флаери са фантастичен начин за популяризиране на Вашия бизнес или на конкретно събитие в бърз, лесен и евтин завършен формат. Те са полезен маркетингов инструмент както за малкия, така и за големия бизнес, като се възползват от ниската себестойност и лесното разпространение.

При поръчка за печат на флаери Вие можете да изберете или малък тираж за дигитален печат, ако е необходимо да актуализирате редовно съдържанието или да поръчате големи обеми от флаери за офсетов печат, които лесно се съхраняват и са с много изгодна единична цена. Флаерът е удобен с това, че крайният потребител може лесно да го вземе и прегледа. Първото условие за успешна флаерна реклама е да успеете да привлечете вниманието на бъдещия клиент към Вашето съдържание. После трябва да го задържите с ключови послания и същевременно да му предоставите нужната информацията, за да разбере повече и накрая да го убедите да предприеме желаните от вас действия.

За да извлечете максимума от отпечатаните си листовки, ще Ви предложим 10 прости съвета, които да следвате, за да сте сигурни, че имате флаер, който популяризира успешно бизнеса Ви:

    1. Брандирайте флаера си – Уверете се, че ясно показвате фирмената си марка и имидж, така че да няма шанс да бъдете объркани с конкурент. Брандирането трябва да съответства на всички останали печатни материали като плакати, банери, брошури, каталози и визитни картички.
    2. Създайте фокус – Независимо дали става дума за отстъпка, нов продукт, конкретно събитие или специална услуга, разберете какво Ваше съобщение е ключът към умовете и портфейлите на клиентите. Направете това съобщение фокусна точка на Вашата листовка.
    3. Бъдете креативни, но ясни – Дизайнът на флаера трябва да бъде привлекателен и запомнящ се, но не натъпквайте съдържанието с малки подробности. Клиентите ще се отегчат или ще се объркат и ще спрат да четат. Когато проектирате листовката, помнете простото правило – “по-малко е повече”.
    4. Добавете въздействащо изображение – Подсилете заглавието с една страхотна фотография, за да сте сигурни че Вашия флаер “хваща око”. Инвестирайте във Вашия бизнес с професионална фотосесия за Вашите продукти. Това е инвестиция, която ще се изплати многократно и ще можете да използвате снимките за различни цели.
    5. Стремете се към изчистен дизайн – Лесно е да пренебрегнете това правило, в желанието си флаерът да изглежда “различен”, но не забравяйте крайната цел на листовката. Трябва да поднесете ключовата си информация в ясен, чист и разбираем формат с четлив шрифт както по размер, така и по цвят.
    6. Използвайте “Призив за действие” – След като сте успели да ангажирате с листовката си вниманието на потенциалните клиенти, Вие бихте искали да ги превърнете в реални клиенти. Използвайте призив за действие, като например отстъпка или краен срок, за да ги насърчите да се свържат с Вас. Това е чудесен начин да окажете допълнително влияние чрез флаера си.
    7. Изберете висококачествен печат – Сега вашият флаер съдържа ясно съобщение и има страхотен дизайн, трябва да сте сигурни, че качеството на печат ще бъде достатъчно добро, за имиджа на Вашия бизнес. Изборът на решение за печат с ниско качество ще Ви направи да изглеждате небрежни и непрофесионални. В ИМПРЕС ООД разбираме индивидуалните нужди на клиентите си и предоставяме най-добрите резултати, независимо дали става дума за дигитален или офсетов печат на флаери.
    8. Проверете своя флаер – Изключително важно е представената информация да бъде фактологически вярна. Внимателно направете проверка на правописа на вашия флаер, преди да го одобрите за печат. Задължително проверете дали информацията за контакти присъства и дали е актуална.
    9. Изберете правилното количество – Винаги е по-добре да поръчате повече, отколкото после да правите допечатка. Икономиите от мащаба показват, че печатането на двойно количество не струва двойно повече от цената. Затова разберете от колко флаери имате нужда и след това добавете 20%, за да се подсигурите.
    10. Накрая … Направете нов прочит на Вашият флаер от гледна точка на Вашата целева аудитория. Бихте ли се доверили на компанията? Изглежда ли професионално? Информацията ясна ли е? Ако всички отговори са да, тогава може да сте сигурни, че флаерите са готови за печат!

Pin It on Pinterest

Share This

Инструкции

Файлов формат
Приемаме следните файлове фромати: CDR, AI, TIF, JPG, PDF, PS, EPS и PSD.
Цветове
Файловете трябва да бъдат в CMYK и/или Pantone. Ако ни изпратите файлове в други цветни стандарти като RGB и Lab, ние ще ги конвертираме в CMYK. Конвертирането от един стандарт в друг може да промени цветовете. Черните текстове трябва да са само в BLACK.
Размери и полета
Размерите на файла трябва да отговарят на предвидения в заявката физически размер на готовото изделие, увеличени с по 2 мм на всяка страна, които са технологично необходими за обрязване. За най-добър резултат предвидете по 5 мм между важното съдържание и края на изделието.
Резолюция
За да се получи добър резултат, резолюцията на снимките трябва да бъде най-малко 300 dpi (точки на инч) за финалния размер на изображението. Не опитвайте да увеличавате (интерполирате) изображения с ниска резолюция във вашия софтуер – това може да доведе до лоши резултати.
Шрифтове
Конвертирайте шрифтовете в криви преди да изпратите Вашите файлове. Черните текстове трябва да са само в BLACK. Не трябва да присъстват в останалите канали.

Изисквания към файловете с готов проект

Файлов формат

Приемаме следните файлове фромати: CDR, AI, TIF, JPG, PDF, PS, EPS и PSD.

ЦВЕТОВЕ

Файловете трябва да бъдат в CMYK и/или Pantone. Ако ни изпратите файлове в други цветни стандарти като RGB и Lab, ние ще ги конвертираме в CMYK. Конвертирането от един стандарт в друг може да промени цветовете. Черните текстове трябва да са само в BLACK.

Размери и полета

Размерите на файла трябва да отговарят на предвидения в заявката физически размер на готовото изделие, увеличени с по 2 мм на всяка страна, които са технологично необходими за обрязване. За най-добър резултат предвидете по 5 мм между важното съдържание и края на изделието.

резолюция

За да се получи добър резултат, резолюцията на снимките трябва да бъде най-малко 300 dpi (точки на инч) за финалния размер на изображението. Не опитвайте да увеличавате (интерполирате) изображения с ниска резолюция във вашия софтуер – това може да доведе до лоши резултати.

шрифтове

Конвертирайте шрифтовете в криви преди да изпратите Вашите файлове. Черните текстове трябва да са само в BLACK. Не трябва да присъстват в останалите канали.

Outdoor Services

Walls

Quisque velit nisi, pretium ut lacinia in, elementum id enim. Vestibulum ante ipsum primis in faucibus orci luctus et ultrices posuere cubilia Curae; Donec velit neque, auctor sit amet aliquam vel, ullamcorper sit amet ligula. Donec sollicitudin molestie malesuada. Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit. Curabitur arcu

Decks

Quisque velit nisi, pretium ut lacinia in, elementum id enim. Vestibulum ante ipsum primis in faucibus orci luctus et ultrices posuere cubilia Curae; Donec velit neque, auctor sit amet aliquam vel, ullamcorper sit amet ligula. Donec sollicitudin molestie malesuada. Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit. Curabitur arcu

Fences

Quisque velit nisi, pretium ut lacinia in, elementum id enim. Vestibulum ante ipsum primis in faucibus orci luctus et ultrices posuere cubilia Curae; Donec velit neque, auctor sit amet aliquam vel, ullamcorper sit amet ligula. Donec sollicitudin molestie malesuada. Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit. Curabitur arcu

Waterproofing

Quisque velit nisi, pretium ut lacinia in, elementum id enim. Vestibulum ante ipsum primis in faucibus orci luctus et ultrices posuere cubilia Curae; Donec velit neque, auctor sit amet aliquam vel, ullamcorper sit amet ligula. Donec sollicitudin molestie malesuada. Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit. Curabitur arcu

pressure Washing

Quisque velit nisi, pretium ut lacinia in, elementum id enim. Vestibulum ante ipsum primis in faucibus orci luctus et ultrices posuere cubilia Curae; Donec velit neque, auctor sit amet aliquam vel, ullamcorper sit amet ligula. Donec sollicitudin molestie malesuada. Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit. Curabitur arcu


Телефон: 052 375 340
Email: sales@impress.bg
Адрес: гр. Варна, ул. Уилям Фруд №1
Раб. време: 8:30 – 17:00, Пон. – Петък

Адрес:

гр. Варна 9003, ул. "Уилям Фруд" №1
Институт по хидро и аеродинамика - ИХА, ет.1

Телефони:

тел./факс: (052) 375 340

e-mail:

sales@impress.bg

Работно време:

8:30 - 17:00, понеделник - петък


Упътване

Калкулация
Попълнете всички полета с избрани от Вас характеристики на продукта. Цената се преизчислява автоматично, след всяка промяна на стойност. Затова няма отделно бутон за калкулация.
Въпроси
Ако искате да попитате за стойности извън диапазона на някое поле или желаете допълнителни опции или имате други въпроси относно продукта и условията за поръчка, моля попълнете поле "Въпроси".
Заявка
Изпращането на запитване не стартира изпълнение на заявка. Ние ще се свържем с Вас, за да направим необходимите уточнения. За поръчка трябва да потвърдите изпратена от нас оферта и визуализация на проект.
Лични данни
За да осъществим обратна връзка, моля попълнете полетата с Вашето име и електронна поща. Информацията за личните Ви данни се съхранява само временно за периода на уточняване на поръчката.
Прикачени файлове
Моля изпратете ни файлове със снимки, чертежи, лога и друга информация, които имат отношение към Вашето запитване. Това ще ни помогне по-бързо да разберем, от какво имате нужда.

Печатни материали

Външна реклама

транспаранти

табели

брандиране

Рекламни сувенири

бележници

хмикалки

запалки