Select Page

Как да рекламираме бизнеса си чрез Еднолистови календари

29 September, 2017

На границата между постера и стенния календар

Като печатно изделие, еднолистовият календар представлява постер с добавен календариум за 12 месеца към графичното изображение. Като формати са се наложили половинка и четвъртинка от стандартен лист 100/70 см. В завършен вид, размерите са приблизително 47/69 см и 32/47 см. Печатът е пълноцветен върху гланцова хартия с тегло от 115 до 150 г/кв.м. Поставянето на метални лайсни е допълнителна екстра.
Еднолистов календар с лайсни, KRIGER
Като рекламен материал, еднолистовият календар съчетава предимствата на постера и календара:

  • Ниска себестойност: Еднолистовият календар е възможно най-евтиния календар с цената на един плакат
  • Лесна видимост: Погрижете се рекламното изображение да бъде атрактивно и да заема по-голяма площ. За поставянето на видно място ще се погрижат вашите поддръжници, на които ще подарите календарите.
  • Необходимост: Хората имат нужда от календар, за да планират своето време за задачи, срещи, пътувания, плащания, почивки и тържества. В дома, в офиса, в клуба, в магазина и на работното място хората ползват ежедневно календари.
  • Дълготрайност: За разлика от постерите, еднолистовия календар се ползва целогодишно. Вашата реклама достига до всички посетители на местата, където са поставени Вашите календари, за период от една година.

Първите еднолистови календари

Идеята за еднолистов календар идва от Китай. В началото на 20-ти век големите компании в Китай започват да подаряват на своите клиенти постери по случай китайската новата година. Първите постери съдържали цветна картина на младо момиче на традиционен китайски фон в центъра и 12 месеца от двете страни. Разбира се, календарите са носели бранда на компанията, която ги подарявала.

Еднолистовият календар започва да еволюира през годините и да мигрира от изток на запад. Тенденцията в чертите и облеклото на младите момичета е добре изразена в горните примери.

Как да увеличите ефективността на рекламата чрез Еднолистови календари

Колко пъти ще бъде видяна вашата реклама за една година зависи от количеството еднолистови календари и тяхното местоположение. Трябва предварително да приемете, че не всички раздадени календари ще бъдат поставени на публични места с многобройни посетители. Повишете ефективността с количество, атрактивност и ангажираност.

Количество

Колкото повече календари подарите, толкова повече пъти ще бъде видяна вашата реклама и толкова по-ниска ще е единичната цена. С увеличаване на количеството се увеличават и шансовете някои от вашите календари да попаднат на места с огромен трафик на хора.

Атрактивност

Вероятността да се поставят вашите календари на видно място се увеличава с тяхната атрактивност.

Рецептата за атрактивни еднолистови календари е: забавно съдържание и привлекателно изображение на голяма площ. Една снимка, един слоган, един бранд – това е, което ще се види и запомни. Останалото място е за календариума, оставете най-много един ред за адрес, телефон, поща и сайт.

Поръчайте или изберете старателно снимката, не икономисвайте средства за нея. Тя ще направи вашия календар атрактивен. Дизайнерите са безсилни без качествено изображение. За избор на снимка научете повече от: Как да използваме снимки безопасно.

Внимавайте! Вашите критерии за атрактивност може да се различават значително от критериите на ползвателите на еднолистовия календар. Проучете тяхното мнение!

Ангажираност:

Подарявайте еднолистови календари на хора, които са ангажирани с вашия бизнес или организация: партньори, лоялни клиенти, фенове, членове на организацията, кооператори, служители. На служителите давайте по няколко календара, те ще ги подарят на свои приятели и роднини, които ще ги ползват.

Създавайте сами ангажираност чрез спонсориране на общности: спортен отбор, фестивал, събор или конкурс. Тогава бихте могли да направите еднолистов календар за отбора, състава, колектива и т.н. Календарът ще бъде брандиран с вашето лого и ще ви даде публичност като благотворители. Този тип календари водят до най-силна ангажираност и всеки участник, както и техните приятели, роднини и фенове биха го поставили с гордост на най-видно място.

Ангажираността ви дава нещо много повече от увеличаване на броя хора, които ще видят вашата реклама. Ангажираният собственик на еднолистов календар с удоволствие ще разговаря със своите посетители по свързани с календара теми и с голяма вероятност ще даде положителна препоръка за вашата компания.

За кои дейности е подходяща рекламата с еднолистови календари

Спонсори на спортни клубове

Рекламата е подходяща, независимо от дейността на спонсориращата компания. Еднолистовият календар е идеален новогодишен подарък за членовете и феновете на клуба. Съдържанието е голяма обща снимка на разширения състав на отбора и сътрудниците, бранда на спонсора и мото. Така компанията – спонсор свързва своя бранд с този на клуба, успехите на отбора, признателността на общността и любовта на феновете.
По подобен начин бихте могли да направите календар и за всяка друга дейност, която подпомагате в сферата на екологията, културата и изкуството.

Снимка на еднолистов календар със спортисти на "Интерком Груп - Черноморски юнак"
Земеделски кооперации и агрофирми.

Еднолистовият календар е много практичен, едновременно и функционален и икономичен подарък за кооператорите. Жест на внимание към тях и споделена общност. По-възрастните хора са по-консервативни и по-лоялни. Необходими са от време на време малки подаръци и малко внимание за поддържане на силната лоялност.
Календариумът трябва да бъде удобен за ползване, а снимката приятна за гледане през цялата година, обикновено те е свързана със земята, природата, земеделието и плодовете на труда.

Еднолистов календар за земеделска кооперация Агро 21

Фирми от автомобилният бранш.

Съдържанието тенденциозно е малко или повече еротично: Горещо момиче на фон с автоаксесоари или инструменти. Такива календари няма да видите в офиси, банки и администрации, но за сметка на това в складове, сервизи, работилници и автомивки са преобладаващи. При този тип календари се разчита на атрактивността на рекламата, която да грабне вниманието на зрителя. Подобна е темата и в календарите на различни други фирми свързани с ремонтни дейности и резервни части.

Еднолистов календар с момиче

Хотели

Съдържанието задължително включва снимка на хотела, която може да се съчетае и със снимка на местна забележителност. Хотелите имат много клиенти и не могат да си позволят на всеки от тях да дават скъпи календари. А еднолистовият календар е с пренебрежимо ниска цена, спрямо цената на една нощувка. Почивката зарежда хората с положителни емоции и спомени. Много от гостите биха били склони да ползват такъв еднолистов календар, за да си припомнят приятното преживяване и да се мотивират за следващата почивка. Еднолистовият календар е предпоставка за разговор с гостите (в дома или на работното място) за това, как е преминала почивката и шанс да получите добри отзиви за вашия хотел, ако сте се постарали не само с календарите.

Снимка на календр с изображение на хотел "Лилиа" в средата и дати под и над изображението

Персонални еднолистови календари

Не е необходимо еднолистовите календари да бъдат непременно промоционален корпоративен подарък. Вие може да си поръчате отпечатване на еднолистови календари за лично ползване и подарък на приятели с ваша снимка.
Съвременните технологии за печат позволяват да се изработят еднолистови календари в много малък тираж (10-30 броя) на достъпна цена. Има готови шаблони за разположението на календариума. Необходими са само 1-2 снимки и информация за събитието.
Поводите за събиране на приятели, на които можете да направите обща снимка и след това еднолистов календар за спомен са много: екскурзия, посрещане на нова година, клубно парти, ловен излет, родов събор, танцов фестивал, среща на колекционери и т.н.

Снимка на колектива на Импрес през 2015, по случай 20 годишнината

Снимката за календара е направена през 2015 година в Екопарк Златни пясъци на пикник по случай 20-тата годишнина на ИМПРЕС ООД. Календарът не е ползван с рекламна цел.

Спецификация и цени на еднолистови календари от печатница ИМПРЕС

Инструкции

Файлов формат
Приемаме следните файлове фромати: CDR, AI, TIF, JPG, PDF, PS, EPS и PSD.
Цветове
Файловете трябва да бъдат в CMYK и/или Pantone. Ако ни изпратите файлове в други цветни стандарти като RGB и Lab, ние ще ги конвертираме в CMYK. Конвертирането от един стандарт в друг може да промени цветовете. Черните текстове трябва да са само в BLACK.
Размери и полета
Размерите на файла трябва да отговарят на предвидения в заявката физически размер на готовото изделие, увеличени с по 2 мм на всяка страна, които са технологично необходими за обрязване. За най-добър резултат предвидете по 5 мм между важното съдържание и края на изделието.
Резолюция
За да се получи добър резултат, резолюцията на снимките трябва да бъде най-малко 300 dpi (точки на инч) за финалния размер на изображението. Не опитвайте да увеличавате (интерполирате) изображения с ниска резолюция във вашия софтуер – това може да доведе до лоши резултати.
Шрифтове
Конвертирайте шрифтовете в криви преди да изпратите Вашите файлове. Черните текстове трябва да са само в BLACK. Не трябва да присъстват в останалите канали.

Изисквания към файловете с готов проект

Файлов формат

Приемаме следните файлове фромати: CDR, AI, TIF, JPG, PDF, PS, EPS и PSD.

ЦВЕТОВЕ

Файловете трябва да бъдат в CMYK и/или Pantone. Ако ни изпратите файлове в други цветни стандарти като RGB и Lab, ние ще ги конвертираме в CMYK. Конвертирането от един стандарт в друг може да промени цветовете. Черните текстове трябва да са само в BLACK.

Размери и полета

Размерите на файла трябва да отговарят на предвидения в заявката физически размер на готовото изделие, увеличени с по 2 мм на всяка страна, които са технологично необходими за обрязване. За най-добър резултат предвидете по 5 мм между важното съдържание и края на изделието.

резолюция

За да се получи добър резултат, резолюцията на снимките трябва да бъде най-малко 300 dpi (точки на инч) за финалния размер на изображението. Не опитвайте да увеличавате (интерполирате) изображения с ниска резолюция във вашия софтуер – това може да доведе до лоши резултати.

шрифтове

Конвертирайте шрифтовете в криви преди да изпратите Вашите файлове. Черните текстове трябва да са само в BLACK. Не трябва да присъстват в останалите канали.

Outdoor Services

Walls

Quisque velit nisi, pretium ut lacinia in, elementum id enim. Vestibulum ante ipsum primis in faucibus orci luctus et ultrices posuere cubilia Curae; Donec velit neque, auctor sit amet aliquam vel, ullamcorper sit amet ligula. Donec sollicitudin molestie malesuada. Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit. Curabitur arcu

Decks

Quisque velit nisi, pretium ut lacinia in, elementum id enim. Vestibulum ante ipsum primis in faucibus orci luctus et ultrices posuere cubilia Curae; Donec velit neque, auctor sit amet aliquam vel, ullamcorper sit amet ligula. Donec sollicitudin molestie malesuada. Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit. Curabitur arcu

Fences

Quisque velit nisi, pretium ut lacinia in, elementum id enim. Vestibulum ante ipsum primis in faucibus orci luctus et ultrices posuere cubilia Curae; Donec velit neque, auctor sit amet aliquam vel, ullamcorper sit amet ligula. Donec sollicitudin molestie malesuada. Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit. Curabitur arcu

Waterproofing

Quisque velit nisi, pretium ut lacinia in, elementum id enim. Vestibulum ante ipsum primis in faucibus orci luctus et ultrices posuere cubilia Curae; Donec velit neque, auctor sit amet aliquam vel, ullamcorper sit amet ligula. Donec sollicitudin molestie malesuada. Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit. Curabitur arcu

pressure Washing

Quisque velit nisi, pretium ut lacinia in, elementum id enim. Vestibulum ante ipsum primis in faucibus orci luctus et ultrices posuere cubilia Curae; Donec velit neque, auctor sit amet aliquam vel, ullamcorper sit amet ligula. Donec sollicitudin molestie malesuada. Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit. Curabitur arcu


Телефон: 052 375 340
Email: sales@impress.bg
Адрес: гр. Варна, ул. Уилям Фруд №1
Раб. време: 8:30 – 17:00, Пон. – Петък

Адрес:

гр. Варна 9003, ул. "Уилям Фруд" №1
Институт по хидро и аеродинамика - ИХА, ет.1

Телефони:

тел./факс: (052) 375 340

e-mail:

sales@impress.bg

Работно време:

8:30 - 17:00, понеделник - петък


Упътване

Калкулация
Попълнете всички полета с избрани от Вас характеристики на продукта. Цената се преизчислява автоматично, след всяка промяна на стойност. Затова няма отделно бутон за калкулация.
Въпроси
Ако искате да попитате за стойности извън диапазона на някое поле или желаете допълнителни опции или имате други въпроси относно продукта и условията за поръчка, моля попълнете поле "Въпроси".
Заявка
Изпращането на запитване не стартира изпълнение на заявка. Ние ще се свържем с Вас, за да направим необходимите уточнения. За поръчка трябва да потвърдите изпратена от нас оферта и визуализация на проект.
Лични данни
За да осъществим обратна връзка, моля попълнете полетата с Вашето име и електронна поща. Информацията за личните Ви данни се съхранява само временно за периода на уточняване на поръчката.
Прикачени файлове
Моля изпратете ни файлове със снимки, чертежи, лога и друга информация, които имат отношение към Вашето запитване. Това ще ни помогне по-бързо да разберем, от какво имате нужда.

Печатни материали

Външна реклама

транспаранти

табели

брандиране

Рекламни сувенири

бележници

хмикалки

запалки