Блог

Как се прави покана с уникален дизайн

Възложител Авиобаза Чайка Задание Изработка на ПОКАНА за тържественото отбелязване на 100 годишнината на българската военноморска авиация. Изпълнител Печатница ИМПРЕС Условия, на които трябва да отговаря поканата Поводът е тържествен, програмата за честването включва...

повече информация

Къде, какво да учим през 2017-2018

Новини от печатница ИМПРЕС Излезе от печат Справочникът „КЪДЕ, КАКВО ДА УЧИМ?” Той съдържа информация за: Наредба за организация на дейностите в училищното образование График за приемане на ученици след VII и VIII клас Утвърденият държавен прием в профилирани и...

повече информация

Как да постигнем успех на търговско изложение?

Търговското изложение е единственият начин за осъществяване на директен контакт с толкова много потенциални партньори и клиенти на едно място, че силата му в никакъв случай не трябва да се пренебрегва. Планирайте своето участие и подгответе: изложбен щанд, презентатори, промоционални подаръци и рекламни материали.

повече информация

4 лесни и евтини идеи да спечелим клиентите с деца (и да опазим имуществото си)

Всеки бизнес, който по една или друга причина има чест контакт с клиенти с деца, посреща нетърпеливи малчугани, търсещи внимание по всички възможни начини. На децата не може да се гледа като на проблем. Те са още една група клиенти, чиито потребности трябва да бъдат задоволени, ако бизнесът иска да запази репутацията и доброто отношение на клиентите си.

повече информация

Как да използваме снимки безопасно

Илюстрациите са задължителна част от всеки материал – независимо дали е вестник, списание, статия в електронно издание, брошура или реклама. Липсата им може да причини големи загуби или пропуснати ползи. Същото се отнася и за неправилното и неправомерното им използване.

повече информация

По-малко е повече – как да рекламираме идеите си ефикасно

Ефикасността е комплексен феномен, който разглежда връзката между крайното и изходното положение и вложените ресурси. Следователно ефикасността е деликатен баланс между постигането на оптимални резултати с минимални инвестиции. Или казано с други думи, по-малко е повече. Това правило със сигурност важи при рекламата и все повече и повече агенции го взимат предвид при изработка на рекламни материали.

повече информация

Анди Уорхол, Ситопечат и Поп Арт

Развитието на рекламата, новите медии и поп-арт културата, зародила се през 60-те години, се възползват максимално от възможностите на ситопечата. За това, разбира се, допринася достъпността на нужните материали и възможността за евтин печат в малки тиражи. Но връщайки лентата назад е важно да се спрем на едно име, което издига метода в истински култ, подкрепян от цели поколения дизайнери, рекламисти, художници, артисти и любители.

повече информация

Pin It on Pinterest