//GDRP

Блог

Брандиране на календар бележници

Даването на рекламни подаръци поддържа клиентите щастливи и помага за запазване на тяхната лоялност. Брандираният календар бележник е класически фирмен подарък за края на годината, който ще постави Вашият бранд в постоянна експозиция пред клиентите Ви за предстоящата...

read more

Тайната на ефективната дипляна – дизайн на сгъване на дипляни

Рекламните дипляни могат да бъдат сгънати по много различни начини. Избирането на подходящият вид сгъване може да бъде толкова предизвикателно, колкото и изготвянето на съдържанието. Преди да направите своя избор, добре е да си зададете няколко въпроса, като например...

read more

Нашите 10 водещи съвета за създаване на рекламни флаери

Рекламните флаери са фантастичен начин за популяризиране на Вашия бизнес или на конкретно събитие в бърз, лесен и евтин завършен формат.
За да извлечете максимума от вашите флаери, ще Ви предложим 10 прости съвета, които да следвате.

read more

Промоционални подаръци – предимства за малкия бизнес

Неизменна цел на всеки бизнес, малък или голям, е увеличаване на осведомеността за марката. Какво може да направите, за да може вашата марка да остане в съзнанието на клиентите? Бъдете креативни с маркетинга си…

read more

Как се прави покана с уникален дизайн

Възложител Авиобаза Чайка Задание Изработка на ПОКАНА за тържественото отбелязване на 100 годишнината на българската военноморска авиация. Изпълнител Печатница ИМПРЕС Условия, на които трябва да отговаря поканата Поводът е тържествен, програмата за честването включва...

read more

Къде, какво да учим през 2017-2018

Новини от печатница ИМПРЕС Излезе от печат Справочникът „КЪДЕ, КАКВО ДА УЧИМ?” Той съдържа информация за: Наредба за организация на дейностите в училищното образование График за приемане на ученици след VII и VIII клас Утвърденият държавен прием в профилирани и...

read more

Как да постигнем успех на търговско изложение?

Търговското изложение е единственият начин за осъществяване на директен контакт с толкова много потенциални партньори и клиенти на едно място, че силата му в никакъв случай не трябва да се пренебрегва. Планирайте своето участие и подгответе: изложбен щанд, презентатори, промоционални подаръци и рекламни материали.

read more

Pin It on Pinterest