//GDRP

Блог

Тайната на ефективната дипляна – дизайн на сгъване на дипляни

Рекламните дипляни могат да бъдат сгънати по много различни начини. Избирането на подходящият вид сгъване може да бъде толкова предизвикателно, колкото и изготвянето на съдържанието. Преди да направите своя избор, добре е да си зададете няколко въпроса, като например...

read more

Нашите 10 водещи съвета за създаване на рекламни флаери

Рекламните флаери са фантастичен начин за популяризиране на Вашия бизнес или на конкретно събитие в бърз, лесен и евтин завършен формат.
За да извлечете максимума от вашите флаери, ще Ви предложим 10 прости съвета, които да следвате.

read more

Промоционални подаръци – предимства за малкия бизнес

Неизменна цел на всеки бизнес, малък или голям, е увеличаване на осведомеността за марката. Какво може да направите, за да може вашата марка да остане в съзнанието на клиентите? Бъдете креативни с маркетинга си…

read more

Как се прави покана с уникален дизайн

Възложител Авиобаза Чайка Задание Изработка на ПОКАНА за тържественото отбелязване на 100 годишнината на българската военноморска авиация. Изпълнител Печатница ИМПРЕС Условия, на които трябва да отговаря поканата Поводът е тържествен, програмата за честването включва...

read more

Къде, какво да учим през 2017-2018

Новини от печатница ИМПРЕС Излезе от печат Справочникът „КЪДЕ, КАКВО ДА УЧИМ?” Той съдържа информация за: Наредба за организация на дейностите в училищното образование График за приемане на ученици след VII и VIII клас Утвърденият държавен прием в профилирани и...

read more

Как да постигнем успех на търговско изложение?

Търговското изложение е единственият начин за осъществяване на директен контакт с толкова много потенциални партньори и клиенти на едно място, че силата му в никакъв случай не трябва да се пренебрегва. Планирайте своето участие и подгответе: изложбен щанд, презентатори, промоционални подаръци и рекламни материали.

read more

4 лесни и евтини идеи да спечелим клиентите с деца (и да опазим имуществото си)

Всеки бизнес, който по една или друга причина има чест контакт с клиенти с деца, посреща нетърпеливи малчугани, търсещи внимание по всички възможни начини. На децата не може да се гледа като на проблем. Те са още една група клиенти, чиито потребности трябва да бъдат задоволени, ако бизнесът иска да запази репутацията и доброто отношение на клиентите си.

read more

Pin It on Pinterest