Блог

Как се прави покана с уникален дизайн

Възложител Авиобаза Чайка Задание Изработка на ПОКАНА за тържественото отбелязване на 100 годишнината на българската военноморска авиация. Изпълнител Печатница ИМПРЕС Условия, на които трябва да отговаря поканата Поводът е тържествен, програмата за честването включва...

read more

Къде, какво да учим през 2017-2018

Новини от печатница ИМПРЕС Излезе от печат Справочникът „КЪДЕ, КАКВО ДА УЧИМ?” Той съдържа информация за: Наредба за организация на дейностите в училищното образование График за приемане на ученици след VII и VIII клас Утвърденият държавен прием в профилирани и...

read more

Как да постигнем успех на търговско изложение?

Търговското изложение е единственият начин за осъществяване на директен контакт с толкова много потенциални партньори и клиенти на едно място, че силата му в никакъв случай не трябва да се пренебрегва. Планирайте своето участие и подгответе: изложбен щанд, презентатори, промоционални подаръци и рекламни материали.

read more

4 лесни и евтини идеи да спечелим клиентите с деца (и да опазим имуществото си)

Всеки бизнес, който по една или друга причина има чест контакт с клиенти с деца, посреща нетърпеливи малчугани, търсещи внимание по всички възможни начини. На децата не може да се гледа като на проблем. Те са още една група клиенти, чиито потребности трябва да бъдат задоволени, ако бизнесът иска да запази репутацията и доброто отношение на клиентите си.

read more

Как да използваме снимки безопасно

Илюстрациите са задължителна част от всеки материал – независимо дали е вестник, списание, статия в електронно издание, брошура или реклама. Липсата им може да причини големи загуби или пропуснати ползи. Същото се отнася и за неправилното и неправомерното им използване.

read more

По-малко е повече – как да рекламираме идеите си ефикасно

Ефикасността е комплексен феномен, който разглежда връзката между крайното и изходното положение и вложените ресурси. Следователно ефикасността е деликатен баланс между постигането на оптимални резултати с минимални инвестиции. Или казано с други думи, по-малко е повече. Това правило със сигурност важи при рекламата и все повече и повече агенции го взимат предвид при изработка на рекламни материали.

read more

Анди Уорхол, Ситопечат и Поп Арт

Развитието на рекламата, новите медии и поп-арт културата, зародила се през 60-те години, се възползват максимално от възможностите на ситопечата. За това, разбира се, допринася достъпността на нужните материали и възможността за евтин печат в малки тиражи. Но връщайки лентата назад е важно да се спрем на едно име, което издига метода в истински култ, подкрепян от цели поколения дизайнери, рекламисти, художници, артисти и любители.

read more

Що е то ситопечат

Ситопечатът е една от най-древните и в същото време най-универсалните технологии за печат в света. Първите познати на човечеството методи за трансфер на изображения, свързвани с принципа на ситопечата датират още от Древен Китай. През вековете тази майсторска техника претърпява различни промени и усъвършенстване, което продължава и до днес.

read more

Pin It on Pinterest